mandag 27. juli 2009

Avlyst londontur og wall-e kjeks.

Nå skulle jeg egentlig sitti på torp lufthavn og venta på flyet som skulle ta oss til London.

Det gjør jeg ikke.

Jeg sitter hjemme i sofaen med pcen på fanget og spiser wall-e kjeks.
Hvorfor det?
Jo, jeg har kikhoste og får ikke lov av legen min å dra pga. fare for svineinfluensa.
Litt kjipt, men heldigvis sa pappa at vi kunne ta en tur i høst i stedet, og da er jeg frisk og svineinfluensaen roa seg litt ned.

Også må jeg si unnskyld for at det har blitt lite blogging, men jeg har vært her:


og her:


og her:


Bildene er stjålet fra diverse nettsider, mine egne kommer (mest sannsynlig på facebook) når jeg gidder å leite fram kabelen min.

Ha en fortsatt fin ferie!:)

3 kommentarer:

Veronica sa...

Kikhoste er teit! Jeg gleeeder meg til vi skal flyttee, på ordentlig :P

Kaja sa...

Så dumt da Elise! Det hørtes ikke noe moro ut!

Jeg er syk jeg også, og det er ikke noe gøy. :P Spesielt ikke når man har ferie! men men.

Unknown sa...

Ååå... God bedring! <3