fredag 18. juni 2010

Ferdig med alt

Nå er jeg faktisk ferdig med alt
Dro på skolen for siste gang og snakka litt om:


og sånne:


og sånne:


og bittelitt om sånne:


Og så fikk jeg sekser
Også ble jeg glad
Også fikk jeg klem av sensor som var kul
Også dro jeg på kafe med fine mennesker

Og da jeg kom hjem hadde mamma kjøpt


Da ble jeg glad for andre gang

Også HELE tiden jeg har sitti inne og forberedt meg har det vært strålende sol og over 20 plussgrader og nå som jeg endelig er ferdig er det REGN og ORKAN og minusgrader. FML.

Det var det, nå rømmer jeg til Larvik.

5 kommentarer:

Veronica sa...

< <3 3

(oi, fail)

MEN GRATULERER MASSE MASSE MASSE MASSE!!!!

Aina sa...

GRATULERERERERERER ♥ !!

Jørgen sa...

GRATULERER OMG DU ER FLINKEST I VERDEN!!!!!

orkan. jeg dævver av latter. nemo. nå.

eirinsurr sa...

Hurra!

Julie sa...

Du er vifslete flink i alt du gjør du!! Guri malla!

Også illustrer du det du skal si så utrolig kreativt! Er SÅÅÅ stolt av deg, og savner deg masse, selv om jeg så deg for ca 10 min siden!