onsdag 19. august 2009

Hybelliv uten panter

Nå sitter jeg i hybelen etter en dag på skolen med koselig kafebesøk på pigen etterpå.
Vi har spist alt for mye pasta (som husmor Eline lagde) med ost, ketchup og pastasaus.
MT og Jørgen spiller pokemon på den ene tven og Veronica følger ivrig med samtidig som hun venter på å kommentere dette innlegget.
Snart skal jeg ta toget til Oslo med Karoline for å se på en konsert jeg har gleda meg til siden Juni.
I tilegg slipper jeg å vente hundre timer på tog, fordi jeg bare skal til Drammen.
Hybellivet er fint :)

5 kommentarer:

Veronica sa...

Hybellivet er kjempefint det skal jeg si deg. OBK: freme, "du får si fra når du er freme da"

Emilie sa...

Fantastisk med hybel og digg da:) Hyggelig første skoledag?

Og når kommer hybelbidler? :) :)

Kaja sa...

Jeg vil også bo på hybel! :P
Men hvordan får du råd til det?! hehe. Det er det som stopper meg :P

Unknown sa...

<3

Henriette sa...

WTF??
Flyttet på hybel, Elise??????
Jeg ikke har hørt...
Forresten så møtte jeg foreldrene dine på Bluesfestivalen på Notodden...Glemt å si!