søndag 9. mai 2010

finefinehelgen og esel

Denne helga har vært utrolig fin.
Jeg har hengt på hybelen mens store deler av resten av verden har vært i Kongeparken med ca. 100.000 andre mennesker.
Fredag dro jeg med Henriette og Marita til Sverige på harrytur, og vi var hjemme allerede kl. 17.30.
Siden verken Veronica eller jeg har noen venner (som kan stille opp på ca. 2 minutters varsel) ble det film, kjøpe godteri fra schell for 4 kroner to ganger og sykle litt rundt på måfå i drammen og ta fine bilder av fine sykler med fine mennesker oppå



og balansere på murer


og sitte på verdens fineste benk og se utover ypsilon


Og så på fine trær



Lørdag benyttet vi anledningen til å sove helt til kl. 09.00, da sola var så snill og vekket oss med å lage 40 grader inne på soverommet.
Så drakk vi fine lakristeen fra Sverige som jeg angrer vilt på at jeg ikke kjøpte tohundre pakker av.


Så øvde jeg masse og tok dødsstor oppvask og så kom Jørgen hjem og var fin og spilte fint på fiolin.
På kvelden var det tid for en liten sammenkomst, som spesiellt Synne synes var hyggelig, bare se hvor glad hun er


(legg merke til Veronicas godt innøvde pose i bakgrunnen)



Etterhvert fikk hun også bart, skjegg og monobryn. Fin ♥



Og alle disse bildene er fra Veronicas speilrefleks hvis noen lurte på det.

Og bare en liten advarsel: hvis du selv har planer om å ha slik en sammenkomst, og ikke synes det er kult å koste gulvet med feiebrett i to timer etterpå bør du ikke kjøpe inn potetgull..

6 kommentarer:

Veronica sa...

hihihi. superkul helg faktisk

Tuva sa...

haha, fine! jeg liker dere på østlandet, om du skjønte, ehe. synne var spesielt fin. og veronicas pose har jeg sett mange ganger, ja - den er innøvd den! se på elv er herligere enn man kan se for seg at det er. det ser fin helg ut

eirinsurr sa...

dere hadde piknik! :@ @ @ jeg er lei meg, jeg nå :(

Unknown sa...

Superbra bilder:)

Digger helgen din!

Jørgen sa...

haha, elise du er digg, og synne er digg, og det var en digg fest og jeg ler av bloggen din. ♥ u

Unknown sa...

jeg er digg