fredag 5. juni 2009

Deppe-Elise?

Jeg var egentlig litt utafor i går fordi jeg var så sliten, så det er grunnen til det ekstremt depressive innlegget mitt.
Hittil i dag ahr jeg faktisk hatt en strålende dag.
Jeg sto opp til vanlig tid og ble kjempebekymra siden jeg ikke hadde øvd NOEN ting til matteprøva i dag.
Da var mamma så snill at hu sa hu kunne kjøre meg til skolen, så jeg fikk sitti fra 06.15 til 07.35 og øvd til matteprøven.
Klokka ti på 7 ringte en veldig trøtt Jørgen og sa at han og Anders hadde forsovet seg og lurte på når timebussen gikk.
Da fikk han sitti på og det førte til at jeg fikk låne 1Pbøker å ha med på del 2 på prøven. :D:D
Jeg tror faktisk prøva gikk veldig bra.
Nå er jeg ferdig med ALLE prøver, framføringer og innleveringer for HELE 2.klasse.:D

1 kommentar:

Veronica sa...

Fryktelig deilig å være ferdig med alt! Og 2.klasse også da, det må da være fantastisk å være ferdig med :D

O: mysit