mandag 8. juni 2009

:)

Dette har vært en kjempefin langhelg :)
På Fredag hadde jeg egentlig ingen planer, men så ble det til at jeg dro en liten tur til Julie på kvelden og satt og musikknerda og lærte oss menysangen til pokemonspillet broren hennes satt og spilte :P
Lørdag måtte jeg opp allerede kl 08.00 fordi jeg, Jørgen og Kjersti skulle ta toget til Drammen for å være på orkester.
Etter øvelsen gikk Jørgen og jeg litt rundt i Drammen og så møtte vi Elizaveta og satt oss ned ved elva og spiste lunsj.
Lunsjrestene ble brukt til å mate duer på, som forresten er veldig skumle.
Det er IKKE sant at duene er mer redd for meg enn jeg er for de!
Etter et par timer i Drammen gikk turen videre til Gullaug gård, der jeg, Ida, Marita, Kaja, Henriette og Elizaveta skulle servere i bryllupp.
Det var veldig koselig, men også ganske så slitsomt og alle sammen hadde kjempevondt i føttene etterpå. Fint å tjene litt penger til ferien da :)
I dag har jeg hatt fri fra skolen fordi noen har hatt muntlig eksamen.
Elizaveta og jeg har vært hos Julie store deler av dagen og øvd på en sang vi skal spille sammen :)

Har dere hatt en fin helg?

Til slutt litt reklame:

PointShop.no

Hvis du registrerer deg gjennom den linken her og bekrefter mobilnummeret ditt hadde jeg blitt veldig glad :) Det tar 2 minutter bare.

2 kommentarer:

Julie sa...

Jeg og korttidshukommelsen min husker ikke helt nøyaktig alt jeg gjorde denne helgen her!! Men jeg var på hytta med Marthe, vi redda en homle og vi shoppa (H)

Marthe sa...

SV: Herregud...Nå syns jeg du er LITT urimelig her! Greit du ikke forstår mitt forhold til teltduk, men å true med å bytte vertsfamilie er å dra den litt for langt! Tror du ikke vår alles kjære Anne blir glad om jeg tar med en liten blindpassasjer? :)