torsdag 4. juni 2009

Sliten.no

Så sliten som jeg er nå kan jeg ikke huske å ha vært på kjeeempelenge.
Jeg har faktisk bare hatt 2 vanlige skoletimer i dag, men allikevel.
Fra kl. 15.40 som jeg hadde to øvelser samtidig har det stort sett gått i ett kjør til nå.
Solostykke, to stykker med orkester og alt for lenge med korpset er egentlig veldig slitsomt.
Solostykket gikk ikke så veldig bra heller. Jeg ble plutselig plassert ca. 10 mil unna pianisten så vi var på forskjellige steder ca. 1/4 av sangen.
Rett etter jeg hadde spilt trodde jeg verden skulle gå under, men så fant jeg ut at vi klarte og redde det greit.
Stykkene med orkesteret bladspilte jeg, men det var ikke akkurat de vanskeligste stykkene i verden :P
Så måtte jeg løpe og skifte til uniform for så å finne ut at jeg hadde godt over en time på meg før vi skulle spille.
Nå er jeg så trøtt at jeg nesten omkommer tror jeg.
Bloggezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

1 kommentar:

Veronica sa...

Du får spise ett par scvonceons så blir du energifull igjen :D