tirsdag 15. desember 2009

Glede

Min fantastiske dag.
- Sto opp kl. 05.50 og hadde faktisk god tid til både å fikse meg (i dag var det ikke bare hive på seg det første jeg fant og løpe ut døra uten sminke og med hår som et kråkereir) og til å spise skikkelig frokost.
-Ute var det stjerneklart og lysene fra "juletreet" vårt ute skinte kjempefint, og jeg hadde lyst til å ta bilde.
- På toget var det helt mørkt i vogna vår, og det var utrolig koselig. Lyset kom desverre på mellom Drammen og Gulskogen, men da skulle vi jo av snart uannsett :)
- Det var den koselige bussjåføren i dag.
- På skolen fikk vi tidligpåskolenmennesker te og hjemmelagde pepperkaker av Kjetil :)
- I religionstimen ble det desverre ikke tid til at gruppa mi fikk hatt foredrag. Leit altså... Vi som hadde forberedt det så masse...
- I norsktimen fant jeg endelig ut hva jeg skal ha om på særemne, og kom faktisk godt i gang med det samtidig som jeg hørte på julemusikk på spotify.
- Tilbud på eple i kantina :D

Så nå er alt fryd og gammen (så lenge jeg ikke tenker på en innlevering, et foredrag og en utsatt prøve før jul).

4 kommentarer:

Veronica sa...

FINE STREKMENNESKER!!!
i går forsov alle seg, i dag hadde alle fin morgen.

Jørgen sa...

ertyuio

Jørgen sa...

slamblit

eirinsurr sa...

ja, det var en veldig bra morgen inne i 3. klasse rommet :D