tirsdag 22. desember 2009

100

Dette er mitt innlegg nr. 100.
Siden det er et så fint tall får jeg faktisk veldig prestasjonsangst for hva jeg skal blogge om.

I går var det russeball. Først var det pyntesegvors hos Elizaveta.



Når vi kom til ballet var det kjempekontroll av jakker, kjoler og vesker.
Som kjent har jeg veldig mye rart i lomma, og vaktene så skeptisk på meg.
Heldigvis slapp jeg å tømme ut alt sammen.

I lomma mi har jeg nemlig:


-miljøkort
-kvittering for bankuttak
-en eske ifa
-en pose fishermans friend.
-tyggispapir
-smertestillende
-fysioterapeutstrikk
-hybelnøkkel
-flyer for dkos nyttårskonsert
-flyer for pimp my beethoven konsert
-togbillett fra nasjonaltheateret til lier.
-refleks
-kortholder
-sitronkick (oi, denne hadde jeg glemt jeg hadde :D)
-4 kroner
-diverse papir.
-korker.

Rydde?
Ja.
Når?
Nei.

3 kommentarer:

Veronica sa...

hihihihihi, de fire kronene og flyeren har jeg sett før, og strikken, og ifaen og alt det andre. (også skal jeg ikke dra den teite vitsen jeg fant på. nei)

eirinsurr sa...

wow, vurdert veske elise?

Kaja sa...

Du må ha sånn megalomme du! :P Sånne som du fyller og fyller og aldri blir fulle. Vil ha jeg også..