lørdag 19. desember 2009

Kulde og varme

Dagen i dag har egentlig vært ganske så fin.
Har hatt 2 timer som kan kalles fornuftige. Resten besto av dramaforestillinger, kakespising, synging av deilig er jorden og å høre på eventyr av religionslæreren som hadde med is, pepperkaker, mandariner, kaffe og brus til oss.

Rakk faktisk 3toget også, selvom jeg hadde planer om å bli igjen litt.
Da jeg kom til Kongsberg bar det ganske rett på Peppe's med Hanne der vi spiste kjempegod pizza.
Etterpå fikk jeg faktisk handla en del julegaver. Nå mangler jeg bare....8-9?


Siden det er ekstremt utrolig og uutholdelig kaldt om dagen ofrer jeg siste delen av mitt innlegg nr. 99 til å syte litt (eller bare veldig mye..)
Akkurat nå er det -20 grader ute. -20!!!!
Det er så kaldt at man ikke klarer å bevege seg, eller puste.
Jeg har selvfølgelig klart å bli kjempeforkjøla nå pga. dum kulde (har sikkert ikke noe med at jeg går uten lue, votter og skjerf å gjøre. )
Flott at jeg ikke går glipp av russenissekro med kongsbergmennesker i kveld da...

Nå skal jeg sette meg foran varmeovnen og bo der resten av livet (iallfall til våren).

1 kommentar:

Aina sa...

Jeg så ryggen din når du gikk på tretogen så! for jeg gikk nemlig av tretoget da du gikk på<3.