onsdag 13. januar 2010

fornuft

De to siste dagene har jeg vært veldig flink (for å skryte litt av meg selv.)
I går var jeg og Julie og svømte kjempemasse og aktivt i svømmehallen (trikset er å ikke snakke/svømme sammen).
I svømmehallen er det enkelte typer mennesker som irriterer meg litt over gjennomsnittelig mye:
- Folk som svømmer på meg.
- Folk som plasker og spruter vann.
- Folk som stuper/hopper fra kanten RETT foran meg.
- Folk som tar hele bassenget.
- Folk som tar med seg barn.
- Folk som tar skapet rett ved siden av meg og kaster klærne sine oppå mine, når nesten samtlige andre skap er ledige.



Som om ikke det var nok fysisk aktivitet for et helt år med svømming, sparka vi fram og tilbake.
Da jeg kom hjem gikk jeg og la meg kl. 21.00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I dag før skolen var jeg også veldig lur, og prioriterte norsklekser foran facebook og blogg (tro det eller ei.)
Var ferdig kl. 11.55, og det var ikke så veldig dumt.
Gjorde heller ikke noe at NSB hadde bestemt seg for å være i rute for første gang på fire år.
Når jeg kom hjem hadde jeg faktisk nok selvdisiplin til å sette meg og øve lenge (og det skal godt gjøres når man har en sex and the city boks som skriker etter å bli sett på).


Valgte å belønne meg selv med en episode etter hver halvtime øving. Det funka veldig fint, selvom det var litt fristende å se på en mer enn jeg hadde lov til.

Trenger dere belønning for å gidde å gjøre noe fornuftig?

6 kommentarer:

Veronica sa...

O.o spørsmål på siste linje. dramatisk.

svømming er bra. sex and the city er bra. øving er bra. du er bra.

O: entsasta, antasta?

Mari sa...

Jeg ville skirve det samme som Veronica jeg.

Øving er bra. Sex and the city er bra? (har ikke sett). DU er bra!

Eline sa...

Min belønning fpr å gjøre geografi er å lese bloggen din :D

O: togatoon

Jørgen sa...

SEX AND THE CITY ER BEST. Bedre enn både øving og deg :)

Jørgen sa...

DIN HORK - hahaha

LLLLLLLLLLLOTS OF LOOOOOVE TO ME BELOVED 'CAUSE I LLLLLLLLLOVE U! (fornøyd?)

Sporty-fløyte-Julie sa...

Vi er blitt så utrolig sporty! Skal vi svømme igjen til helgen??

Helt enig om folka i svømmehallen, altså. Men da jeg svømte på søndag med min far var vi nesten alene mot slutten (Nyttårsforsettene sprekker altså=)

Så det blir nok færre folk fra nå:)