fredag 12. februar 2010

Smil

Dagene er ganske fine og travle.
Derfor har jeg ikke blogga på nesten tre uker.
Noe av det som har skjedd de siste tre ukene:

- Jeg har kommet inn på toneheim folkehøgskole, og i dag har jeg betalt innmeldingsavgift og sendt inn innmeldingsskjema.


- Spilt på glogerfestspillene, oppspill og hundre millioner øvelser.

- Vært på spilletime på majorstuen skole med verdens verste hodepine og sett vanndammer innendørs (på tide med oppussing kanskje)

- Sett Avatar og vært kjempeemo resten av dagen.



- Særemne i mip, norsksæremne , norskprøve, historieforedrag +++++++++

- Drukket te med honning (som jeg smakte for første gang denne uka og innså at jeg har gått glipp av hele verden) og spist en halv foccacia.

- Siklet på fine klær på monkiworld.com og h&m, som jeg egentlig faktisk har råd til.

- Svømt litt for lite.

- Hatt koselige kvelder med Beethoven duett, korsanger, piano, sex and the city og dype samtaler på badegulvet.

- Sett for lite på sex and the city

3 kommentarer:

Jørgen sa...

Jeg liker deg - og jeg liker at halvparten av tingene du har gjort har vært sammen med meg, også. Og jeg liker at Veronica og du fulgte meg til toget.

♥family

Orbekreftelse er RONCHE, så om du later som du har dialekt eller noe blir det kjempeperverst. HIHI

Veronica sa...


likerlikerlikerliker

Veronica sa...

O: perby

byen til per vel!