torsdag 4. mars 2010

Jeg er glad fordi:

I dag har Henriette, Halvor, Karoline, Marita, Ingeborg og jeg (se hvor flink jeg er og nevner meg selv til slutt, Jørgen) spilt konsert på et eldresenter i Drammen.
Etter en del kaos, som å trykke opp 50 ark med en gammel versjon av programmet og å trykke opp 50 nye ark det sto "vårkosnert" på fikk vi kommet oss til bilen og kjørt til Åssiden.
Vi klarte å komme litt seint fram, siden vi havna bak busser som kjørte i ca 15 km/t, kule ungdommer med sæggebukser som sneeeeeglte seg over veien og så klarte vi å kjøre forbi innkjørselen til eldresenteret vi skulle på TO ganger.
Akkurat det var jo ikke så rart, det sto jo bare skilta BÅDE til eldresenteret vi skulle til, og til kirken like ved som vi skulle spille i et rom ved.

Heldigvis slutta problemene her.
De gamle var utrolig glade for at vi kom og veldig søte, de nynna med på det de kunne, og gråt en skvett på "Gje meg handa di ven".
Etter ca. 100 kopper te med de gamle etter konserten, dro jeg hjem og var hjemme allerede 13.45. :D
Etter jeg kom hjem har jeg gjort kjempenødvendige ting, som å spise et tonn sjokolade og lese avisen.

(Bilder fra spilleoppdraget kommer når mannen med kameraet føler for å legge de ut på nettsidene (!) til eldresenteret).

I kveld skal jeg på jazzkafe, og det blir ikke så dumt det heller :)

12 kommentarer:

Veronica sa...

Du er kul. Jeg vil også spise mange tonn sjokolade og sånn!!!

O: brian

Aina sa...

Nynnende gamlefolk på gamlehjem er kjempekoselig altså.

eirinsurr sa...

gamle mennesker er koselige! jeg hadde nokk grått en skvett om jeg hadde vært der også.

Veronica sa...

fladronk

Veronica sa...

bordet er ganske liment

Veronica sa...

cheat!!!

Veronica sa...

soper

Veronica sa...

museher

Veronica sa...

HEART!!!!!

Jørgen sa...

det er så LOL å kommentere ordbekreftelser.


LOL!!!!

Anonym sa...

Koom til meg og spill konsert a! :)

Unknown sa...

"kosnert" hrmf hrmf