fredag 5. mars 2010

Sinna-Elise

Her om dagen spiste jeg en lion-is og ble dødsskuffa fordi den mangla karamell.
Dette resulterte i en nokså bitter mail til nestle der jeg fortalte om min noe traumatiske opplevelse.

Hei Elise,
Takk for mail. Vi beklager sterkt at det ikke var noe karamell i Lion-isen du kjøpte. Slik skal det ikke være. Om du har tatt vare på papiret til produktet er det fint om du kan maile oss batchkoden som står der, samt best før dato. Uten dette får vi dessverre ikke undersøkt saken nærmere.

Vi beklager igjen det inntrufne og er takknemlig for at du tok kontakt med oss. Vi videreformidler din informasjon til vår fabrikk så de blir kjent med problemet.


For kompensasjon for denne kjedelige hendelsen sender vi deg Lion sjokolader i posten om du mailer oss adressen din. Vi har dessverre ingen mulighet til å sende ut is da denne vil smalte på veien.


Håper sjokoladene faller i smak.

Med vennlig hilsen

Forbrukerkontakt

AS Nestlé Norge

Jeg elsker de ♥

Nå er virkelig alt bare fryd og gammen, og jeg skal bestille fiiine kjoler på internett. Denne koster bare 200 kr også :D


og



og så fant jeg også verdens fineste kjole fra samme sted, men vet ikke om jeg kan ta meg helt råd til å kjøpe en kjole jeg eeeegentlig ikke trenger til 600 kroner. (Den sys etter mål så den er absolutt verdt pengene)


Kan noen venneligst gifte seg eller noe, så jeg har et påskudd til å kjøpe den? :)

8 kommentarer:

Veronica sa...

JEG GIFTER MEG HERVED MED NESTLE!

DanielB sa...

HEHEHEH JEG LER ELISE DU ER SÅ KUL

O=undenese, du har ingen nese

Sigrid sa...

Haha! :)
Skal vi gifte oss da? Også kan vi nestlé-sjokolade som bryllupskake :D

Aina sa...

Kjolene, og is, og sjokolade ååå<3.
Sv: Hihi, jaaaa, jeg er også glad det gikk bra. :)

eirinsurr sa...

Fine kjoler og fine nestléfolk. Jeg skal også finne noe å klage over så jeg kan få gratis greier. hm.

o: fatbsol - det er det du kommer til å bli etter all sjokoladen du får :( (som jeg vil ha)

Jørgen sa...

I LOVE U, ELISE

Anders sa...

Så utrolig festlig!
Du har sendt inn adressen din, så du kan få sjokolader =D? (håper jeg, men jeg visste ikke helt hvor jeg skulle plassere det)
hvis ikke kan du godt gi dem adressen min =o)?

Og finfine kjoler!!
Håper btw du nyter historieboka mi, for den savner jeg...
Ogogog... ja.

Kaja sa...

ELise må oppdatere.. Savner å lese om Elises kule hverdag! <3