søndag 5. april 2009

God påske :)

I går brukte jeg nesten hele dagen på å skrive norsk og nynorsk tekst.
Jeg skal ikke klage heller, ettersom vi fikk utsettelse og jeg hadde dødd (eller evt. bare fått ikke vurderte tekster) hvis vi ikke hadde det.
Jeg rakk å klippe meg også da, og å kjøpe sex and the city filmen som var på salg til 39 kroner :O
I dag har jeg tatt toget til Drammen for å feire bursdagen til Veronica.
Vi ble veldig populære på picasso etter å ha bestilt det billigste de hadde, mista bort ketchupkorken, sølt ut vann over hele duken og sølt pepper oppi lyset.
Etter vi hadde vært der en stund begynte vi å vandre rundt i Drammen. Etter en liten tur innom kinocity der vi møtte mange særdeles trivelige og spennende mennesker fant vi ut at vi skulle sette oss på en random buss.
Noen hadde hørt at det var en søndagsåpen kiwibutikk på Åssiden, så vi bestemte oss for å ta Kastanjesletta bussen. På kastanjeslettebussen satt en skummel mann som lekte med lighter, spiste på kjedet sitt og glodde fælt.
Etter en sightseeing innom kiwibutikken (som ingen skulle ha noe på allikevel) fant vi ut at vi skulle gå i retning Gulskogen stasjon.
Der fant vi et tre som Kristine og Veronica synes det var en kjempegod ide å klatre oppi på høye hæler, ved hjelp av en liten kvist.
De kom seg opp til slutt og hadde en liten photoshoot med mange blikk fra forbipasserende biler.
Så fant vi ut at vi måttte komme oss til Gulskogen stasjon.
Synne, Veronica og Kristine fant ut at de skulle ta toget med meg til Vestfossen for så å ta møtende tog tilbake til Drammen.
Det vi ikke tenkte på (før de hadde sagt dørene lukkes i Hokksund) var at det kanskje ikke helt var tid til å bytte tog i Vestfossen.
Så de andre fikk en meget hyggelig time på en random bensinstasjon på Vestfossen.
Nå har jeg forresten levert begge norsktekstene, det er virkelig en lettelse! :D

Har dere en fin påske?
Har dere tatt random busser/tog noen gang?

3 kommentarer:

Veronica sa...

HIHIHIHI. Jeg tar altfor mye random buss og tog jeg. Men det var en veldig fin dag, sånn totalt sett! ♥

Kaja sa...

Det hørtes veldig moro ut!

Du er heldig som er ferdig med norsken du.. Har igjen en del på bokmålsteksten jeg :(

Henriette sa...

Jeg har levert nynorsken, men ikke bokmålen. Men jeg vedder på at Astid ikke ser at jeg ikke leverer før i morgen.
Jeg tror jeg aldri kommer til å tørre å ta en random buss noen gang. Man vet aldri hvor man havner. Plutelig sovner jeg og befinner meg i Sylling liksom, herregud et gudsforlatt sted. Håper ikke Ingeborg elle noen annen leser dette.
Klem