søndag 12. april 2009

Helga :D

Jeg har egentlig hatt en veldig fin helg :)
I går da jeg våkna viste klokka 13.20 så jeg fikk litt pannikk, men så viste seg at klokka mi var dum og at den egentlig bare var 08.55.
Jeg tok toget til Drammen og så, etter å ha venta en halvtimes tid på busstasjonen, bussen til Konnerud der jeg møtte Veronica.
Jeg var litt nervøs for at jeg ikke helt skulle skjønne hvor konnerudsenteret var, men det gikk fint.
Da vi kom fram lagde vi (eller mest Veronica da) kjempegode sjokoladescones og lasagne.
Så utover kvelden kom Aina og Anders på besøk og vi spiste alt for mye sjokoladescones, fairtradesjokolade, pæresjokolade og melkesjokolade. :D
Etterhvert kom også Eline bort.
Alt sukkeret førte til mye sending av stemmeklipp på msn (unnskyld alle sammen), laging av merkelige headere og en del gris med vann.
Det ble en ganske sein kveld, med msn, dansefot jukebox (da vi skjønte vi hadde et liv, det var folk som fridde til kjærestene sine på chatten..) og litt mer middag fordi vi var sultne igjen.
På morgenen i dag kom familien min å henta meg hos Veronica, og så stoppa vi og spiste is ute i sola i Hokksund :)
I morgen har jeg veldig store planer om å bare gjøre matte og mip, og sove ekstremt masse.
Har dere hatt en fin helg?=)

3 kommentarer:

Veronica sa...

Jeg har for min del hatt en forferdelig helg med masse fæle folk rundt meg hele tiden. Fryktelig. Så jeg fridde likegjerne til kjæresten min, og chatta med Harry på Dansefot jeg.

..eller ikke. Jeg har hatt det veldig fint jeg! Og planene dine for i morra hørtes bra ut :P

Veronica sa...

O: innesti (det er når man har ett sånt rom som jeg har, man må ha stier gjennom alt rotet, innesti. Det finnes også skogsstier og utestier og vannsklier)

Unknown sa...

Har hatt en fantastisk helg, faktisk. I SPANIA *gni inn gni inn*