søndag 19. april 2009

Helga !

Jeg har hatt en kjempefin helg !! :)
På fredag når jeg kom hjem dro jeg og Marthe på laBaguette og spiste tacobaguette og satt å så på livet, eller trafikken, i Kongsberg. Og så spiste vi is i magasinparken, og det var ikke kaldt en gang! Sommer gjør ingenting!
Lørdag gikk turen alt for tidlig (08.50) til Drammen for å dra på orkesterøvelse.
Det var kjempegøy, vi fikk mange fine, nye stykker :D
Det er ikke så mange orkestre som har for mange bratsjer i forhold til antall fioliner, men det har vi. :P
Etter orkesteret gikk turen hjem igjen, og så dro Jørgen og jeg på konsert med blandakoret! Det var veldig koselig, og vi dro antageligvis ned gjennomsnittsalderen ganske mye.

Så dro ferden til Jørgen, der vi så på nemo og spiste aaaalt for mye brownies og ...eliaspotetgull. Koselig kveld!
I dag har jeg egentlig bare slappet av, og øvd og funnet igjen gulvet på rommet mitt.

Hva har dere gjort i helga?=)

3 kommentarer:

Veronica sa...

Eliaspotetgull og brownies og........... <3 Også snakka dere altfor lenge med meg på telefonen, men det var koselig!
O:compres

eirinsurr sa...

wee, buso er et veldig spesielt orkester. Hello vi går jo der!

Jørgen sa...

koz koz koz koz

O: rozingin

gin med rosinsmak