onsdag 15. april 2009

Kort skoledag :D

Dette tror jeg faktisk er en av de korteste skoledagene jeg har vært på.
Jeg dro til skolen til vanlig tid, og var ferdig 10 over 9, altså en halvtime etter jeg hadde begynt. :D
MIP-tentamenen gikk egentlig veldig fint, så nå er det matte som gjelder.
Etterpå skulle jeg møte Veronica og dra på picasso, men så åpna det seeelvfølgelig ikke før 11. Kjedelig! :I
Vi gikk for å prøve å finne en ny kafe, men så ville vi en tur innom JC, og før vi visste ordet av det var klokka 10 over halv, og jeg måtte gå så jeg rakk 11-toget hjem!
Jeg har forsåvidt ikke noe imot å være hjemme 11.38. :D

4 kommentarer:

Veronica sa...

Hihi, det var virkelig en nokså produktiv fritime - eller - pengene ble redusert, men jeg fikk iallefall gjort noe annet enn å sitte på biblioteket og lese og kommentere alle blogger :P

Eline sa...

Du var kjempe flink på tenatamen :D
Det blei faktisk litt intressert! :)

Unknown sa...

:-D Gikk det bra?

Jørgen sa...

Flinke Elisemor!
Og fine Veronica og Elise jeg kan kanskje skal flytte på hybel med ♫