onsdag 20. mai 2009

Nå sitter jeg faktisk og er loner-kid i klasserommet mitt, halvannen time etter vi var ferdige på skolen.
Jeg skal nemlig i bursdag til Henriette som blir 18 år i dag, og så gidder jeg ikke dra hjemmom for jeg hadde bare fått vært der 15 min :P Jeg og Marita har jobba "effektivt" (som alltid, vi må lære oss at vi ikke kan være på gruppe sammen) med historieprosjekt om det osmanske riket
Jeg bestemte meg for å være så snill å vente på Eline og ta bussen sammen med henne. Ikke at jeg har noe bedre å gjøre og jeg orker ikke å dra rundt på bag, sekk og sovepose overalt i hele verden heller. Hvis det er noen som har lyst til å komme seg til Drammen og sitte på biblioteket med meg i halvannen times tid skal dere få lov til det.
Egentlig hadde jeg litt planer om å furte fordi jeg ikke har fått noen kommentarer på det forrige innlegget mitt med å ta en liten pause, men det ble visst ikke noe av.

3 kommentarer:

Eline sa...

Det var veldig snilt av deg å vente på meg :)
Da ble jeg glad :D

Unknown sa...

You're an outsider! ;-)

Henriette sa...

Å, Elise, du kunne jo ha blitt med meg hjem og greier. Håper du fikk gjort noe fornuftig.
Som faktisk minner meg på noe. Vi har framføring i morgen og greier og jeg har fremdeles ikke begynt. Omg, jeg får gjort noe tror jeg men det hadde vært fint om vi slapp. Noe vi antakeligvis ikke gjør. Go Astrid. Jaja, da ble det nok ingen femmer på oss alikevel.