mandag 25. mai 2009

Welhaven var en rundbrenner

Nå sitter jeg faktisk hjemme.
Vi skulle ikke ha fransk i dag så jeg tok bussen fra skolen kl. halv 11, altså hadde jeg bare to skoletimer i dag :)
Sorry for litt sytete innlegg forrige gang, det var egentlig ikke ment som syting.
Jeg hadde det faktisk veldig fint når jeg kom til Drammen for jeg satt meg på biblioteket i en kjempemyk stol, så utover drammenselva og leste det nye.
Etterpå dro jeg i bursdagen til Henriette, som var utrolig koselig!
Vi så på mamma mia (gud, jeg elsker den filmen) og spiste masse pizza og godteri.
Dagen etter ble jeg henta av familien min, for jeg skulle på hytta.
Vi bestemte oss for å ta en random ferge fra Hurum til Svelvik for å spare inn litt tid for å komme oss til hytta. Skikkelig fin fergetur, selvom den bare tok 5-10 minutter. På vei til hytta stoppa vi og kjøpte is.
Kings Ice cookies and cream kan virkelig anbefales!

Resten av "helga" har jeg stortsett bare kost meg på hytta, og lest en del bøker.
Var en liten tur innom Sandefjord der jeg fikk kjøpt meg to nye kjoler, en bolero og en t-skjorte :)
Nå burde jeg vel kanskje gå i gang med norsken, jeg elsker Johan Sebastian Cammermeyer Welhaven!
Selvportrett av Welhaven

Hvordan han egentlig så ut:

3 kommentarer:

eirinsurr sa...

svelvik er virkelig verdens navle sant? Herlige byen min!

Veronica sa...

Se på deeeen isen ♥

Henriette sa...

Haha, Johan er gutten vår:D