lørdag 16. mai 2009

Piknik, matteeksamenlesing og kattunger

I går var det en kjempekoselig dag.
Eline, Anders, Jørgen, Kristine, Kristian, Veronica dro på piknik på Konnerud.
Det var kjempegøy, vi spiste masse foccacia, grilte pølser og klarte nesten å tenne på gresset rundt med engangsgrillen vår.
Etterhvert kom også flere mennesker bort.
Jeg måtte dra ganske tidlig for å ikke dø dagen etter, for da hadde jeg planlagt å bruke hele dagen på å lese til mattetentamen.
Det har jeg faktisk gjort også. Utrolig at jeg har klart å ha nok selvdisiplin til det.


Og så hadde den gravide katten min gjemt seg i boden vår i går, og når vi dro å kikka i dag hadde hu fått 4 kjempesmå kattunger :) En er svart, en spraglete, en grå og den siste har vi ikke sett ennå. De er kjempesøte og ligger i en eske og piper, sover og kravler rundt oppå hverandre.

Og forresten så er jeg 17 og et halvt år i dag, bare et halvt år igjen.