mandag 11. mai 2009

Ja, jeg veit det virkelig er alt, alt, alt for lenge siden sist jeg har blogga.
Jeg har bare egentlig ikke hatt noe særlig lyst til å blogge i det siste og da var det bedre å ta en liten pause enn å bare sitte å skrive rall.
Siden et bilde sier mer enn 1000 ord tenkte jeg at jeg skulle legge ut noen bilder fra den siste måneden:

Julie, Eline og jeg sang trestemt i et tre:








Premieren på confession of a shopaholic i Kongsberg. Legg merke til at det bare er Julie som sitter i salen. Kongsberg er verdens navle!



Jeg og Marthe bare MÅTTE se Hannah Montana i går :P



Jeg fortalte Jørgen at jeg skulle legge ut noen bilder på bloggen min og han ble litt sur for at jeg ikke hadde noe bilde av han, så det ble et vakkert foto fra togturen på morgenen i dag.



Nå lover jeg at det ikke blir like lenge til neste innlegg, og håper at ikke alle har gitt opp å lese bloggen min!
Forresten: hvis noen får kjempelyst til å lage en header til meg, skal jeg ikke hindre dere.

4 kommentarer:

Aina sa...

Söte bilder (:!
trestemt i et tre hørtes kjempe koselig ut! =D ♥

julie sa...

Savner treet! Vi får synge mer snart:)

Det var bra bilder! (yay)

huff... jeg så fryktelig ensom ut i den kino salen, ikke sant?

Klemklem<3

Jørgen sa...

Hahahah, jeg dør!
For et fantastisk morsomt innlegg. Det er da det er gøy å lese blogger! Lager header til deg nå jeg, vennen!

Veronica sa...

Eliseeee :D Du hadde jo en fantastisk header før :P (men det kan jo kanskje diskuteres da) ♥