lørdag 28. november 2009

Lørdagskveld

Siden søstra mi feirer bursdag i stua og jeg og broren min tydeligvis ikke er invitert, sitter vi oppe på rommet mitt og er bitre.


Evt. sitter vi og koser oss med masse smash.

I dag sov jeg faktisk helt til klokka var kvart på 3.
Kunne sikkert ha klart å sove mye lengre, men pappa synes det var på tide og stå opp da (kan ikke skjønne det altså...)
Var iallfall deilig å sove så lenge, etter slitsom uke hvor vi har vært på skolen 13-14 timer to dager på rad. (Ingen var døde på fredag, hvis noen lurte..)
I går var Henriette med meg hjem fra skolen, og midt i pastakokinga gikk selvfølgelig strømmen (for 3. gang på 6 dager).
Vi ble redde, og ante så vidt hva en sikring er for noe, så vi ringte rundt til alle tenkelige mennesker for å få råd.
Enden på visa ble at jeg skifta hovedsikringa (selvom det kom masse rart lys ut fra den) så jeg føler meg veldig flink (og ikke minst macho).
Så var det grøtfest hos Kristian, som var kjempekoselig. :D
Så sovna jeg i baksetet til Matthias, og våkna opp like før jeg var hjemme. :)

6 kommentarer:

Karoline sa...

Haha, vakkert bilde!!

eirinsurr sa...

kjipt, men så lenge du har smahs kan man overleve alt!

Jørgen sa...

jhkldsdjhjvbcncjkdhjfndsaoieurtuieioasdjfkncfbcbmnvkljdlsfgf

kommentar

og du er en av de eneste bloggene jeg leser fast! fordi jeg elsker den! virkelig. jeg ler like godt hver gang. du og linnea, veit du!

Aina sa...

SV; jaa, jul er megafint! ♥

Sigrid sa...

Haha, genialt bilde!
Deilig å sove lenge ;D

Anders sa...

Hahahahahahahaha!
Jeg lo veldig godt av det første. og alt (:

clays + fgetrey