fredag 13. november 2009

Ulykkesdag?

Jeg synes faktisk ikke fredag den trettende er en ulykkesdag.
Dagen startet litt uvanlig, ettersom av 4-6 som pleier å ta toget fra Kongsberg var det bare meg i dag.
Heldigvis fikk jeg selskap fra Skollenborg av Matthias, og så fikk vi sitte på med Kjetil så vi slapp dummeskolebuss.
Jeg hadde for en gangs skyld øvd til norsktentamen i går og jeg fikk tentamensoppgavene opp på skjermen ble jeg utrolig nok positivt overraska, for jeg likte faktisk oppgavene. Det var noe helt nytt, kanksje jeg slipper å stryke i norsk allikevel? :P

Etter 5 timer med skriving, øvde vi til "Pimp my Beethoven konsert" (26. November kl. 19.00 på St.Hallvard vgs, koster 50 kr)
Så var det løøping til Brakerøya. Matthias løp foran med celloen min, og jeg løp/ jogga / gikk fort / døde av lite pust.
Heldigvis rakk vi toget, hadde vært kjipt å løpe uten grunn, kan jo ikke risikere å faktisk bli i god form! :O
På toget spilte jeg, Per og Matthias (evt. Per, Matthias og jeg ) Heroes 3 (tror jeg?)
Fra nå av skal jeg bruke hele min fritid på den slags spill!
Jeg var faktisk ganske god (eller: fikk hjelp av folk som var gode).

Da jeg kom hjem satt jeg faktisk bare og ralla, leste aviser osv. før jeg skulle på cellotime, som var kjempegøy.
Har endelig kommet meg videre på stykket jeg har stått fast på i 100 år (2 uker)

Etter cellotimen var det avgårde på kino med Mamma og fetteren min på 8 år.
Jeg har lenge hatt lyst til å se "knerten", fordi den ser så koselig ut på reklamen, men det funker liksom ikke å se sånne filmer uten å ha med seg en unge.
Iallfall, filmen var kjempekoselig, og den kan anbefales! :)
(Vi har allerede avtale om å gå sammen på neste knerten film høsten 2010:P)


Forresten: nå er det bare 3 (!!) dager til bursdagen min :D

3 kommentarer:

Aina sa...

hahah man må jo ikke risikere å komme i god form, nei!
og jeg har mega lyst til å se knerten.
Og gratulerer med dagen som kommer om noen dager daaaa! <3.

Sigrd sa...

Haha! :)
Har lyst til å se knerten snart!
Også tenkt at du blir 18 snart ;)

Marthe sa...

Mamma blei skuffa over at det ikke skjedde noe ulykke med ho i går..Ho har en mistanke om at det ikke skjedde noe pga ho glømte å tenke på det. Så neste fredag den 13. så vil du nok finne mamma sittende på en steind intenst tenkende på at dette er fredag den 13.!:P