mandag 23. november 2009

Random


Negative ting med å ha ødelagt skuldra:
- Man kan bare bruke en hånd, som gjør at alt tar ekstremt lang tid.
- Man kan ikke spille cello med en hånd.
- Man kan ikke bevege armen.
- Man må til fysioterapeut som bare har lyst til å stikke masse nåler inn i kroppen.
- Man går glipp av audition til julekonsert.
- Man må trene for å unngå kjempesenebetennelse.
- Man må bære alt av sekker, bager og instrumenter på samme side, så man får skeiv ryggrad.
- Hvis man er virkelig uheldig kan man gå glipp av verdens viktigste musikkformidlingskonsert.
- Alt gjør vondt.


Positive ting med å ha ødelagt skuldra:
- Mamma tar på dynetrekk for meg.

6 kommentarer:

Kaja sa...

Skulle ønske mamma gjorde sånt for meg også! Men til gjengjeld har jeg ikke noen annen unnskyldning enn at jeg er lat.. Så det er ikke rart jeg må gjøre det selv.

Aina sa...

Huff daaaa♥

eirinsurr sa...

Nå lo jeg godt! hahaha " mamma har tatt på dynetrekk for meg!" det er bra du veit å leve på små gleder da! (y)uansett synes jeg nesten det var veldig bra du hadde en ødelagt skulder så vi fikk utsatt auditionen, selvom jeg håper du blir bra veldig fort!

Veronica sa...

Slutt å vær ødelagt, skuldra til Elise!!!!

♥♥

Tuva sa...

Unlike på alt minus det siste. Mhm.

julie sa...

Kjipt med armen. Jeg har hatt dødsvondt i ryggen etter at jeg besvimte (datt vel litt rart) så jeg må også til fysioterapeut. Er det skummelt??