onsdag 21. januar 2009

Dårlig blogging

Ja, jeg veit jeg har vært dårlig til å blogge de siste dagene, men får prøve å ta det igjen.
Det er iallfall veldig koselig å høre at folk sier jeg må oppdatere, for det betyr faktisk at jeg har lesere.
Derfor tenkte jeg jeg skulle takke alle som leser for mange hyggelige kommentarer!
Jeg "svarer" skjeldent på kommentarene, for jeg veit ikke helt hva jeg skal si.
Men jeg leser dem, det skal dere vite, og jeg synes dere er MYE flinkere til å kommentere enn jeg er :)

Grunnen til at det har blitt lite oppdateringer er at jeg er veldig opptatt med dette:Og dette:

Det er kanskje ikke så lett å se hva det er men hvis du ser nøye etter ganske i midten av det første bildet sitter det en strykerkvintett og spiller. På det andre er det orkesteret som spiller, men det er vel litt tydeligere.
I dette innlegget har jeg faktisk lagt ut bloggens første bilder! HURRA!
Jeg lover å bli flinkere med bilder, men problemet er at jeg ennå ikke har lært meg å legge inn bilder fra kameraet mitt til pcen. Jeg er ikke noe teknisk geni.
Hvis jeg rekker det kan jeg prøve å lære meg det denne uka, og så kan jeg legge ut noen bilder jeg tar på ballet til Fredagen.

Siden jeg har begynt med bilder får jeg vel legge ut et veldig koselig bilde fra 1.nyttårsdag, som jeg lovte Jørgen å legge ut:


Også vil jeg avslutte innlegget med å ønske Sigrid god tur med hundespann til Farsund til fredagen, haha.

6 kommentarer:

Veronica sa...

hihi, gratulerer med fine bilder :D
ordbekreftelse: sporg

Henriette sa...

Jeg synes du blogger ofte jeg!!:)Ord: Morts

Synneopsis sa...

Så søtt det siste bildet=)

Ordbekreftelse: faviatic
En elelr anen latinsk bøying av favoritt?

Anonym sa...

Thank you Elise! :D Jeg har pakka varme klær så det skal nok gå... bra...

neiog sa...

*jippi* glooger. Nyt det, ett helt år til neste gang! >:D

Unknown sa...

Se PUSEN! <3

Hurra for bilder!

ord: proni (:-)?)