søndag 11. januar 2009

Ordbekreftelser på egen blogg

Jeg har irritert meg lenge over at man ikke kan få ordbekreftelser på egen blogg, men i dag fant jeg ut hvordan man kan få det :)
Man trykker bare på logg på med en annen konto, og skriver inn brukernavn og passord på nytt :)
I tilegg har jeg lyst til å blogge noen fine ordbekreftelser:
bærser, angst, drept, biolog, etelit, bratt, sann, tersh, synes, parti, trope, renter, reggis.

Det unisone stedet på stykket vi spiller i kvartetten høres ut som troll i alveland eller en elg i glassbutikk. Så vet dere det også.

4 kommentarer:

Veronica sa...

Nå gadd ikke bloggen din å gi meg noen bra ordbekreftelser. witessin

Troll i alveland og elg i glassbutikk hørtes spennende ut. Det vil jeg høre en gang.

Ordbekreftelser er fantastiske greier. Du kan jo reklamere litt for gruppa vår også da..

Paint er morro.

Kaja sa...

Mulig jeg er litt dum, men hva er odrebekreftelse? :P

Elise sa...

Ordbekreftelse er det man må taste inn etter hver kommentar

Jørgen sa...

Troll i Alveland og Elg i Glasshus - jeg skrattler.

OG

humuliat <3333333