lørdag 10. januar 2009

Masse surr

Jeg orka ikke å blogge noe i går, så jeg tenkte jeg skulle ta det litt igjen i dag med å blogge for to dager.
I går var jeg sjuk og det var kjempekjedelig.
Sov veldig mye, og så fant jeg ut hvor ekstremt mange teite program som går på tv om dagen.
Det teiteste var definitivt "Date my mom".
Det var en gutt som var ute etter ei jente med minst mulig i hodet, og gærne mødre.
Var på øvelse på kvelden da, det var ganske gøy men hadde jo vært morsommere hvis jeg hadde vært frisk.

I dag har jeg vært på glogerøvelse hele dagen.
Jeg klarte (kanskje for første gang i mitt liv) å ha god tid.
Vi skulle ikke være der før kl. 12.30 men skulle beregne god tid.
Etter et veldig kort besøk av noen litt fornærmede Jehovas vitner trodde jeg at jeg hadde dårlig tid, så jeg gikk ganske fort.
Da jeg så på klokka var den ti over halv 12, og da var jeg nesten i kirken!
Det var helt utrolig, har aldri hatt så god tid.
Det andre merkelige som skjedde var at vi var ferdig før tiden :O
Det kan jeg heller aldri huske at har skjedd noen gang før.

3 kommentarer:

Veronica sa...

Litt som meg altså. Aldri god nok tid, og når man først har det er det altfor mye av den.

ODBKdNFdj: draings. kunne sikkert finni noe bedre, men draings kan jo høres morsomt ut det også

Veronica sa...

Jeg skal begynne å samle på ordbekreftelser. Og slutte å spamme så mye.

Ordbekreftelse: biolog
hvorfor har din blogg alle de bra norske ordene som ordbekreftelser? kan jo hende min har det også, men der får jeg ingen.

Unknown sa...

Hehe, jeg fikk "mogaleic" som ordbekreftelse. SLÅ DEN, DU! :-D