lørdag 17. januar 2009

I går var jeg på kino og så twilight.
En veldig bra film som kan anbefales på det sterkeste :)
Var også på picasso og drakk verdens beste kakao og spiste pommes frittes (muligens litt rar kombinasjon men..)

I dag skulle jeg til byen for å leite etter ballkjole med Julie.
Hun skulle på en øvelse kl. 2 så vi hadde avtalt at hun skulle komme hjem til meg kl. 12.
Jeg pleier aldri å sove lengre enn til 10-halv 11 så jeg gadd ikke å sette på noe vekkerklokke.
Jeg våkna først kl. 6 men så sovna jeg igjen med en gang.
Plutselig våkna jeg igjen, og så på klokka. Da var den 12. Så på den 3 ganger til for å forsikre meg om at den var riktig.
Da fant jeg plutselig ut at jeg muligens hadde litt dårlig tid, men jeg klarte å hive på meg noen klær, takket være at Julie kom litt seint :)
I byen gikk vi først en god stund etter å finne noe, men etterhvert fant vi masse fint :)
Det jeg egentlig ble aller mest glad for var en kjole jeg har sett på lenge, som jeg hadde tenkt å kjøpe for full pris hvis jeg fant den i min størrelse på 70% :D
I tilegg kjøpte jeg:
En kjole 90 kr
Bluse 60 kr
Genser 40 kr
Pysj 100 kr
Egentlig utrolig hvor glad man blir av å kjøpe ting på salg.
Resten av kvelden har jeg egentlig bare slappet av. Utrolig deilig å virkelig kunne gjøre ingenting.
Neste uke blir det iallfall lite tid til å gjøre ingenting med 4 konserter og x-antall øvelser.

4 kommentarer:

Kaja sa...

åå :) gleder meg til å se kjolen din :D

Vi har hvertfall ingen prøver neste uke da, så du dør ikke :P

Unknown sa...

Du må gå med ballkjolen din på skolen, desverre, siden jeg ikke skal på nyttårsball. JEg vil gjerne se den! :-D

Ingen prøver? SÅ DEILIG! Jeg gleder meg NESTEN til å komme på skolen bare for å ikke ha noe å gjøre.

Jeg elsker salg.
SALG <3<3<3

Ordbekreftelse: matord. hihihi.

Anonym sa...

Ordbekreftelse: copin

Vi liker salg. ♥

Keventyr?

Eline sa...

Gleder meg til å se kjolen din :D
og lukke til med alle øvelser og konserter!

Ordbekreftels: stine