søndag 18. januar 2009

Søndag

Søndag pleier vanligvis være en dag man bare soser rundt og er deppa fordi det er Mandag og ny uke med masse stress dagen etter, men i dag har jeg fått gjort en god del.
Jeg har rydda og vaska masse på rommet mitt (til og med vinduskarmen:O), øvd på 3 forskjellige instrumenter og hjulpet til med husarbeid en del (som jeg egentlig aldri har tid til.)
På kvelden fikk jeg besøk av Julie, og vi drakk Grethe Roedes slankekakao (eller bare ikke). 2 kopper kakao hver med masse krem og sjokoladesaus på toppen. :D
Ble litt kvalmende da (merkelig altså:O)
Nå sitter jeg og lurer VELDIG på om jeg skal melde meg på Estlandstur med skolen.
Det høres kjempemorsomt ut, men jeg veit virkelig ikke om jeg har energi til å ta igjen to ukers skolearbeid, når det er ganske hektisk allerede.

5 kommentarer:

Veronica sa...

Søndager pleier å være fæle egentlig ja, men denne har vært ganske så fin for meg også. Aking og ..eh.. høring på musikk? Grete Roede kakao ja, det hørtes gøy ut. HE HE. :D

bloggen din altså. Ordbekreftelse: under

Unknown sa...

Hahahaha

Jørgen sa...

Søndager, altså.

O. eckchema

Hmmmm

Jørgen sa...

ÅH!

O: folie <33333333

Marit sa...

Kakao med krem er uunværlig i denne kalde tiden ;D Fin blogg du har Elise :)