torsdag 12. mars 2009

I dag tror jeg var den store dagen for å finne igjen ting jeg tror jeg hadde mista.
Jeg fant igjen både MIP-boka mi(:D:D:D:D:D:D:D, hørelærebøkene mine (ok, de har bare vært savna litt under en dag) og en øredobb jeg trodde jeg mista i Desember.
Jeg tenkte jeg skulle lage en liste over ting som gjør meg glad:
- spille cello
- liereplejuice
- å skjønne fag (spesiellt fag jeg aldri klarer å skjønne noe av ellers).
- yade caffe latte.
- rådyr utenfor togvinduet
- nye stykker
- snart helg
- uvanlige skoledager

Lista kunne blitt mye mye lengre, men jeg tenkte å begrense den litt så den ikke skulle bli alt for kjedelig å lese, og fordi jeg ikke orker å være oppe stort lengre.
Hva gjør deg glad?

3 kommentarer:

Veronica sa...

Ting som gjør meg glad?
- at saxen og flisene er på min side til en forandring, og klangen på studio 32 på BarrattDue, og i Stuen og Kammersalen
- at det er sol ute!
- alt med sjokolade
- fantastiske folk
- kunne sove lenge fordi man begynner på skolen 10

og dette blir altfor langt.
- og at jeg ikke skal på cellokonsert alene! :D

Jørgen sa...

Jeg blir meget glad av å se på deg blid glad for at det er rådyr utenfor togvinduene.

That's when I'm going to my happyplace.

Eline sa...

Jeg blir glad av å tenke på at jeg skal på festival til sommer'n og alle de fantastiske menneskene som fins her i verden :D