tirsdag 24. mars 2009

It should have been greener

Nå har jeg gjort samfunnsfaglekser for 2 uker og 2 komposisjonsinnleveringer.
Egentlig veldig, veldig deilig å være ferdig med.
I morgen skal jeg se disse i Oslo Konserthus:


Det gleder jeg meg litt over gjennomsnittelig mye til! :)
Så bærer det avgårde til NM på Fredag alt for tidlig.


Dessuten har jeg blitt utfordret av Jørgen...igjen:
Jeg skal skrive seks positive ting om meg selv + legge ut et bilde av meg selv som jeg er fornøyd med, for så å tagge noen andre.


Jeg er ganske pliktoppfyllende
Jeg klarer å gjøre flere ting på en gang.
Jeg gir ikke opp så fort.
Jeg prøver å være snill
Jeg skulker aldri skolen
Jeg er flink til å huske navn.



Bildet får bli en annen gang :P

Jeg utfordrer: Julie L, Julie R.L, Synne, Henriette, Kaja, Hedvig og Marthe.

4 kommentarer:

Veronica sa...

Konsert i morra blir kjempebra!! :D
Og utfordringen er jo litt koselig daa:)

Unknown sa...

Æ, vanskelig!
GOD HELG, forresten! På en tirsdag! JESS! :-D

Aina sa...

Å, kos deg på konserten! :D, skulle gjerne hørt på jeg og! =D, men jeg kan ikke :/
Kos dere da!<3

Jørgen sa...

Fine utfordringen, heldige dere som skal få fine konserten, og FINEFINE Trondheim!