fredag 20. mars 2009

Vista? :O

Dette er muligens mitt aller siste innlegg der jeg fortsatt har xp.
Om få timer er planen (eller, skolens plan) å gå opp til IKT-avdelingen og få windows vista.
Jeg må inrømme det er litt skummelt, spesiellt word 2007, som jeg virkelig ikke skjønner noen ting.
Jeg får vel bare klare meg uten word fra nå av (Det kommer nok til å gå kjempefint.)
Denne helga skal jeg egentlig på 3 øvelser på Lørdagen og 2 på søndagen. Hvorfor må alt skje på samme tid?
Neste uke skjer også alt. Jeg må faktisk gjøre alle lekser og innleveringer på Mandag, evt. natt til tirsdag.
Er så herlig med 3 timer øvelse tirsdag og torsdag!
Så er det NM i helga og Truls Mørk på Onsdagen da, det er ikke så veldig dumt :)

Dette ble kanskje veldig kjedelig, men det er et blogginnlegg og da kan ingen (ikke en gang Jørgen :P) klage. :)

1 kommentar:

Unknown sa...

HEhe, jaggu på tide, i hvertfall! :-P

ØØøøø, jeg har fått Vista nå. Fææælt!