fredag 13. mars 2009

Utfordring

Jeg ble utfordret av Jørgen :P

«Det er vanskeligere enn det ser ut! Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene. Gi ordentlige svar, og ikke dikt opp! Hvis personen før deg har samme bokstav, så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger. Utfordre fire venner.»

* Hva er navnet ditt: Elise
* Ord på fire bokstaver: Esel
* Guttenavn: Elias
* Jentenavn: Elise (selvfølgelig)
* Et yrke: Entrepenør
* Farge: Eplegrønt. (den tok lang tid å komme på:O)
* Noe du har på deg: Eyeliner (står ikke at det måå være klesplagg noe sted vel?)
* Mat: Ertesuppe
* Noe på badet: Edderkopper (skjeldent, emn ja.. Vanskelig med ting på e)
* Et sted: England
* Grunn til å komme for seint: Elevsamtale
* Noe du roper: Er du her? (hmm.. jeg roper egentlig ikke noe særlig..)
* Film tittel: Ensemble c'est tout
* Noe du kan drikke: Eplejuice
* En musikkgruppe: Epica
* Bilmerke: (lothus) Elise
* Sang tittel: "Enter Sandman"
* Et verb: Ende.

Da får jeg utfordre fire nye: Synne, Henriette, Julie R.L. og Kaja!
Lykke til !:P

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hjelp! Okei, jeg får vel komme i gang, da!

Jørgen sa...

Flinkidinki! Alle tar utfordringen min :)