lørdag 14. februar 2009

Fredag den 13.

For første gang på leeenge skal jeg blogge om noe annet enn NSB (men jeg skal vel ikke love at NSB ikke blir nevnt et par ganger.)
Fredag den 13. er ingen ulykkesdag for meg, fant jeg ut i går, for det var en av de koseligste dagene jeg har hatt på lenge.
Dagen startet vel egentlig med at toget kjørte ca. 10 meter før det stoppa, og så sa en mann på høytaleren: "Ja.. Dette startet ikke så veldig bra ..(så hørte vi ikke hva han sa fordi vi lo så høyt)...Nå blir det mørkt".
Bare det hadde vært nok til å redde dagen.
Vi rakk heldigvis Kjell-bussen, for toget kjørte veldig fort for å ikke bli forsinka :)
På skolen starta vi dagen med to timer matte, som for en gangs skyld var ganske greit siden det ikke akkurat var det vanskeligste stoffet.
Resten av dagen gikk med til mufo-øving og konsert.
Etter generalprøva trodde jeg at Fredag den 13. skulle bli en ulykkesdag allikevel, for den gikk ikke spesiellt bra, men konserten gikk egentlig veldig fint :)
Seinere på dagen tok Julie og jeg bussen opp til Jørgen med masse smågodt.
Vi klarte faktisk å gå av på riktig bussholdeplass også, selvom jeg bare hadde gått av der en gang før, og Julie aldri hadde gått av.
Da vi kom fram fant vi ut at Jørgen hadde kjøpt minst like mye godteri som oss, han også.
Det var iallfall kjempekoselig. Vi så på hairspray og stappa i oss alt for mye godteri.
Da klokka ble litt for tidlig, fant vi ut at bussen gikk om 2 minutter.
Vi vurderte sterkt å rulle ned Åsenbakken, men så var mammaen til Jørgen så hyggelig at hu kjørte oss hjem da hu skulle hente Jørgen sin bror!


I dag var jeg ikke helt i form da jeg våkna, men jeg dro meg ut av senga ellers hadde jeg bare blitt sykere.
Dro til byen og var med Pappa og søstra mi for å kjøpe bursdagsgave til mamma i ca. 3 minutter før jeg møtte Elin. Vi drakk kakao med Marthe og kjøpte garn, før vi dro hjem til meg. Koselig :)

Oi, dette ble et veldig langt blogginnlegg.
Så får jeg avslutte innlegget med å gratulere Karoline med 18-årsdagen i dag :)

4 kommentarer:

Eline sa...

KOS :D
Og veldig bra konsert dere hadde :)

Veronica sa...

hørtes ut som en veldig fin fredag 13! :D

Jørgen sa...

KOS KOS KOS : D

Unknown sa...

:-)

Hvor faen er du, Elise??? :-D:-D:-D