søndag 1. februar 2009

Helga

Jeg har egentlig hatt en veldig fin helg :D
På Fredag var jeg hos Marthe, lagde og spiste pizza og så "The sisterhood of travelling pants", den kan virkelig anbefales. :D
På Lørdag hadde jeg planer om å sove lenge, men da våkna jeg selvfølgelig kl. 9.
Da fikk jeg somla meg til byen, og kjøpt langrennski (faktisk), og enda en kosedress.
Lik som den jeg kjøpte for to uker siden, bare i rød.
Så fikk jeg kjøpt meg vintersko, det var på tide etter to vintre i hullete converse. Nå skal dere få slippe å høre meg klage over å fryse på beina lengre :)
Etterpå dro jeg faktisk på skitur med faren min og broren min.
Følte meg veldig lur der jeg susa utafor sporet ned en bakke, og møtte en flokk på 10-12 stykker som bare stirra rart på meg.
I dag har jeg satt kurver inn i skapet mitt, og øvd massemasse!!
Var også på skøyter med Julie :) Det var koselig, selvom jeg virkelig ikke kan gå på skøyter.

Alt i alt en veldig fin helg :)

Død over hoppesmileyen

5 kommentarer:

Jørgen sa...

Død over hoppesmilyen.

Veronica sa...

Du er flink :D Ski og skøyter er en.. fin.. ting.

Eline sa...

Ski er faktisk morro! hvem skulle vel trodd at det er gøy å bevege seg litt: :)

O: marie

Kaja sa...

Det hørtes ut som en koselig helg :)

Anonym sa...

Ski er gøy når det er bra føre og fint vær :D
Skøyter er også gøy ^^