onsdag 14. oktober 2009

Dumme dumme nettbuss.


I dag skulle jeg ta halv 4 bussen fra skolen for å rekke toget 15.56.
Jeg regnet ikke med at det var noe problem, for det tar vanligvis i underkant av 15 minutter og kjøre til bussen.
Så feil kan man ta..
I dag var det selvfølgelig 100 millioner mennesker som skulle på og av bussen på hvert eneste stopp.
Da vi kom på brua så vi toget kom susende på vei mot stasjonen.
Jeg spurte pent om bussjåføren kunne stoppe på et litt nærme stopp så vi slapp å løpe inmarri langt, men han måtte selvfølgelig kjøre så laaangt bort han klarte.
Vi løp kjempefort fram til vi så sporet og da var det ikke noe tog der, så vi tenkte vi liksågodt kunne gå.
En liten stund senere innså vi at toget faktisk ikke hadde kommet seg inn på sporet ennå, så da løp vi så fort vi kunne.
Selvfølgelig var det mange 2 meter brede mennesker nede i undergangen som gjorde det de klarte for å stenge veien for oss.
Da vi kom opp på sporet, sto utrolig nok toget der og vi jublet nesten av glede.
Haken var bare at døra ikke ville åpne seg, og nsb hadde bestemt seg for å la toget stå der med lukkede dører et par minutter for å gjøre livet ekstra surt for sine reisende.

Enden på visa ble en sur halvtime på trappa på drammen stasjon, med trøstespising av sjokoladeboller.


Jeg er glad jeg blir kjørt i morgen.

7 kommentarer:

Veronica sa...

JEG LER OG LER OG LER

DU ER SØT

OG TOG OG NSB OG NETTBUSS ER TEITE

OG VI ELSKER CAPS LOCK

OG ALT DET DER

>(")

worramis

Veronica sa...

VI ELSKER DEG! <3 HAVE NO WORDS!

HILSEN JØRGEN OG VERONICA

Aina sa...

Ufff, jeg liker ikke nettbuss, VIRKELIG!

Anders sa...

HIhi. Dette var morsomt og genialt :D

NSB og Nettbuss er überteite som gjorde at du måtte stå og trøstespise sjokoladeboller =)

Anders sa...

buslysti

Kaja sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kaja sa...

Teite teite nettbuss!
Satt på bussen jeg også kom Tommy løpende.. Mannen ville ikke åpne døra engang!Nettbuss og Nsb er TEIT.