fredag 2. oktober 2009

Høstferie

Siden folk kanskje begynner å bli litt lei av å se den samme gamle litagokua når de har kommet inn på bloggen i over en måned tenkte jeg at jeg fikk komme med et nytt innlegg for første gang på over en måned.

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Trysil der jeg har vært siden Trysil.
Der har jeg gått helt opp til en topp på 1132 m.o.h. (Jeg trodde det skulle være en løype på 6 km, sånn ganske rett fram hele veien..).
Den første snøen kom også, i September, og den bestemte seg liksågodt for å bli liggende i et 5 cm tykt lag på bakken.
Vi brukte laaang tid på å komme hjem for GPS-en hadde innstilt seg på sightseeingmodus, så vi kjørte via sverige på grusveier forbi fancye steder som Jammerdalen og verdens navle Svullrya (som hadde joker!).

I dag har jeg bare spist alt for mye svenskegodteri og kanelknekkebrød og surra rundt hjemme og spilt sims og rydda hele klesskapet mitt.

Slenger med et koselig bilde av koselige mennesker (+ en random turistgjeng som gjerne ville være med på bilde ) i Praha

5 kommentarer:

Anonym sa...

h

Aina :] sa...

Kanelknekkebrøøød! ♥

Kaja sa...

Så flink du er! Leste innlegget ditt for ett par dager siden, men glemte å kommentere. Slem Kaja! :P

Sitter her og vente på at farmville-treet mitt skal gå fra 99% til 100% så jeg får øvd litt. :P

Kos deg med fiskegratengen <3

Unknown sa...

Jeg digger Svullrya, da.

Unknown sa...

MÅ bare skrive et til fordi ordbekreftelsen er (åmmagad!) GREMLIN!!!