mandag 19. oktober 2009

Jeg tror finn.no er blitt mitt nye favorittnettsted, spesiellt etter jeg så gi bort siden der.
Der fant jeg:

To pent brukte buksebein (noe møkkete, men refleksen er så god som ny)


En lekker utslagsvask i hardplast.


En oljetank på 3000 liter i stål (den må hentes, men hva ofrer man ikke for en så fin oljetank?)


To lekre gjerdestolper


Og enda en oljetank..


Eller kanskje 110 år gammel murstein? (OBS: her er det førstemann til mølla)



Og dette er bare noen få av skattene jeg fant.

7 kommentarer:

eirinsurr sa...

HAHA lo gabske godt av den første der! Men, mulig jeg er ultramega sær, men man kunne jo faktisk lagd noe ganske fint av de mursteinene nederst da?

Aina sa...

hahahahahha JEG LER! :)

Kaja sa...

ååå! SÅ flink du har vært! Fattige studenter har jo ikke råd til å kjøpe murstein nyere enn 100 år, og 110 er jo ingenting! :)

Anders sa...

Jeg tar gjerdestolpene!!!!

og buksebeina.



Hahahahah :D

Lolpekk

Daniel B sa...

Hahaaahahahah jeg dør elise!

Emilie sa...

kjempeartig! hahaha, jeg vil ha mursteinen!

Karoline sa...

Hahaha, du er virkelig den morsomste bloggeren jeg veit om, Elise!!
Siden jeg ikke har tid til å lese alle blogger hver dag, leser jeg gjerne fra en hel uke tilbake eller no av gangen:P hehe.. mange laterkuler på en gang. Du er søt<3