torsdag 18. desember 2008

At jeg aldri lærer?

Ok, jeg veit det kanskje er litt tragisk med to blogginnlegg på kort tid, men jeg må bare uttrykke litt sinne her nå!
At jeg aldri kan lære?
For et par dager siden skrudde jeg på varmen på rommet litt tidlig, fordi det var så kaldt ute.
Da jeg kommer opp og skal legge meg kommer jeg på at varmeovnen fortsatt er på, og da var det sikkert 30 grader inne på rommet.
Da jeg åpner sjokoladekalenderen er den selvfølgelig helt smelta.
Jeg la den i kjøleskapet, og så hadde jeg kjempeflaks. Sjokoladen var nøyaktig like god etterpå, den bare var litt misforma.
Dette kunne jo skjedd de aller fleste.
Det som IKKE kunne skjedd de aller fleste er at samme tingen skjer i underkanten av ei uke etterpå! Er det mulig å bli så dum?
Jeg tror hjernen min har tatt juleferie, men jeg kunne trengt den nå.

4 kommentarer:

Veronica sa...

Sløsing av energi må jeg si, miljøvennlig som jeg utgir meg for å være! Og sånn jojoslanking av sjokoladen kan ikke være bra for den nei.

Jeg merker at jeg ikke klarer å være seriøs lenger. Tror jeg lever i en lilla sky. Klarer ikke å suge opp så mye info lenger heller. Ferie blir fint. (og nå skriver jeg lengre kommentarer enn blogger også)

(ordbekreftelsene blir bare bedre og bedre, nesten: horaP)

Kaja sa...

Elise da! :P
Jeg fikk en sånn eventyrsjokolade i min kalender. Smart som jeg er putta jeg den i BAKLOMMA! Deretter la jeg meg i senga for å se på tv, noe som førte til at jeg sovna. når jeg våkna hadde selvfølgelig hele sjokoladen smeltet. Takk og pris for ny innpakning av plastikk! :P

Elise sa...

Haha. Fint å høre at jeg ikke er aleine om det iallfall :)
Veldig enig i at jojoslanking av sjokolade umulig kan være bra, jeg skal prøve å la være å gjøre det flere ganger.

Jørgen sa...

Du kommer aldri til å lære du, søta.
(ordbekreftelse: matioric)