tirsdag 2. desember 2008

Dumme, dumme NSB!

Er det ikke så utrolig typisk?
Når jeg for en gangs skyld er ferdig kl. 12, og kan ta 1-toget hjem, da var det buss for tog.
Bussen gikk kanskje et kvarter etter den egentlig skulle gått, og bussjåføren ante ikke hvor Mjøndalen var (der skulle han sette oss av).
Da vi endelig kommer oss på toget i Mjøndalen, har toget funnet ut at det skal vente rundt et kvarter i Mjøndalen, bare for å irritere oss som faktisk vil hjem.
Var hjemme ti på halv 3, rundt 35 minutter etter jeg egentlig ville vært hjemme hvis det ikke hadde vært for en dum kjøreledning som hadde detti ned på Gulskogen.
Men jeg skal kanskje ikke klage, for hvis jeg hadde tatt det vanlige toget hjem hadde jeg ikke vært hjemme på over en time ennå.

3 kommentarer:

Veronica sa...

hah, sånn er det jo alltid. NSB:D:D::D:D:D:D:D:D

også må du endre klokka på bloggen den er jo 07:12 :v

Elise sa...

Hvordan gjør jeg det? :P

Veronica sa...

hmm.. ettellerannet sted på innstillinger og format ellernoe :D