søndag 7. desember 2008

Helga!

Har hatt en veldig fin helg egentlig :)
På fredag var jeg i bursdagen til Hanne, kjempekoselig! :)
På Lørdag så dro jeg til Oslo for å ha spilletime inne på musikkhøgskolen!
Det var veldig morsomt bortsett fra at jeg måtte ta t-bane :S Det er noe av det skumleste jeg veit om. Jeg hadde aldri i mitt liv turt å ta t-banen aleine!
Etter spilletimen så så jeg Åge Kvalbein! Anna presenterte meg for han.
(For de som ikke veit det, Åge Kvalbein er en av Norges beste cellister, så det var ganske gøy :D!)
Etterpå tok jeg et skummelt tog, i retning Åsåker.
Da jeg kom til Åsåker og skulle gå til Karoline (som er ca. 7 minutter unna stasjonen) klarte jeg selvfølgelig å gå i motsatt retning.
Gikk sikkert iallfall en kilometer i motsatt retning, før jeg så at jeg var i Grinidalen (hvor i all verden er det?:O) og innså at jeg kanskje hadde gått litt feil.
Så jeg ble møtt av Henriette og faren, og kjørt til Karoline :)
Veldig koselig julebord ! :)
I dag har jeg montert skapet mitt, og det er nesten ferdig. Mangler bare skuffene og ei dør :D
I morgen kan jeg sove til kl. 7! En hel time ekstra! Det blir herlig :D

Så føler jeg for litt reklame, helt på slutten.
Det er julekonsert med 1 mus, 1 mud, 2 mus og 3 mus ved St. Hallvard vgs i Bragernes Kirke i Drammen Tirsdag 9. November kl. 19.00.
Koster 150 kroner, evt. kan jeg kjøpe billett til deg på forhånd for 120. Barn under 12 år er gratis.

2 kommentarer:

Veronica sa...

t-baner er skumle! de moser jo folk med dørene sine og er stygge! men nationaltheatret - majorstua er da ikke sååå vanskelig vel, en stasjon - i riktig retning? :D
jeg ville komme på julekonserten!!! men jeg skal spille konsert på barratt due.. jaja :/ :v

Jørgen sa...

Hahaha, fin helg :D
Julekonserten gikk bra, da.
Ordbekfredtelse: bolynoub
(jeg må le)