lørdag 20. desember 2008

Julestemning og fløtekarameller

Jeg har fått skikkelig julestemning i dag :D
Først så var jeg ute i skogen med familien min + tante, onkel og to fettere og hogga juletre.
Grilla pølser og spiste pepperkaker og drakk gløgg. Superkoselig!
Det kom en søt katt fra en av gårdene i nærheten av og holdt oss med selskap også.
Da jeg kom hjem lagde jeg fløtekarameller!
Hadde aldri trodd jeg skulle klart å lage de uten at de ble heelt mislykka.
Eller, kan jo hende de smaker drit da. Det veit jeg jo ikke ennå.
Klarte å sparke foten min inni hjørnet på en eske i kveld da. Det var ikke fullt så morsomt.
Får håpe det ikke er vondt i morgen iallfall, for da skal jeg spille konsert og flakse fram og tilbake mellom to korps :P

7 kommentarer:

Jørgen sa...

Julestemningen kom til meg etter at jeg hadde kjøpt ferdig julegavene. Endelig fikk jeg stresset ned. Ferien er så digg, håper du koser deg masse!
(ordbekreftelse: sormadif)

Jørgen sa...

Unnskyld meg, men ordbekreftelsen "debelyst" kom opp rett etter på, og jeg ble så fryktelig nysgjerrig på hva debe er, og om jeg egentlig har lyst på det?

Elise sa...

Debe (or Débé) is a town in south Trinidad located north of Penal and south of San Fernando. As the town of Debe has grown it has merged to some extent with Penal. Debe is an important town in the wholesale marketing of agricultural produce, and was formerly important in sugar cane production. Debe is also widely known for doubles and other Indian delicacies. It also has the largest wholesale market in the country.

(Takk til wikipedia :D)

eirinsurr sa...

dere bryr dere om debe? jeg syns det var mye kulere at byen lå ved en annen sted kalt penal! Heter innbyggerene der blyanter eller!?

wow den var tørr....

Anonym sa...

Julen, julen, julen den er her ^^ Det var bra konsert forrseten :D

Sigrid

Veronica sa...

Haha :D Så det var sånn den fine msnsamtalen om Trinidad og Tobago startet altså. Alt på grunn av ordbekreftelsene til blogspot. Festlig.

(jimbu var forøvrig også en ganske så fin en)

neiog sa...

Klare du å lage fløtekarameller Elise?
prøvde på det jeg også, men alt gikk til hellvette :(