torsdag 25. desember 2008

Jul:D

Endelig er jula her :D
Jeg hadde en kjempekoselig julaften i går.
Sto opp kl. halv 9 og løp ned for å se på "Snekker Andersen" på julemorgen, og så fant jeg ut at det ikke begynte før 10 over 9 -_-.
Så så jeg på nesten hele "Askepott" og lo høyt av den herlige dubbinga, før vi dro til kirken.
Det er faktisk første gang jeg er i kirken på julaften! Ganske rart egentlig.
Seinere på dagen lot jeg som om jeg likte mølje, selv om det egentlig smaker forferdelig.
Så om kvelden var det julemiddag, som som vanlig var ALT for lang. I tilegg ville mamma selvfølgelig rydde på kjøkkenet FØR vi åpna pakker.
Fikk masse fint da bla. 2 svarte pologensere, 2 stemmegafler, masse smykker, bilde, adventsstake, jul i blåfjell-pianonote, pirastro harpiks, smykkeholder, pepperkakeformer og masse annet fint :)

Hadde du en fin julaften, fikk du masse fint?

4 kommentarer:

Veronica sa...

TO stemmegafler faktisk! Det er kult det.

(preaks: det må vel være et ord vel?)

Anonym sa...

Jeg fikk blant annet en kjempefin brun singlet og to pepperkakeformenr :D

Sigerid

Eline sa...

jeg GLEMTE å se på snekker Andersen!!! Det er jo KRISE!! heregud:(
menmen... ellers så hadde jeg jo en fin jul da:)

Elise sa...

Uff. Aldri en jul uten snekker Andersen!