torsdag 4. desember 2008

Lykkedag

Jeg tror det er min lykkedag i dag.
Jeg forsov meg et kvarter i dag, men det gjorde egentlig ingenting.
Da jeg kom ned hadde Mamma laget frokost, niste og te til meg! :)
I tilegg tilba hun å kjøre meg til toget siden det var så kaldt (-6,4).
Tror det blir en veldig fin skoledag også,
og når jeg kommer hjem venter tre uåpnede luker
i kinderkalenderen min,
og blåfjell på Nett-tv! :D
(Og nynorskoppgave, men det tenker jeg ikke på nå..)

Og så vil jeg benytte anledningen til å gratulere Synne med 17-årsdagen! :D


3 kommentarer:

Veronica sa...

:D
Selvfølgelig er 4.desember en lykkedag. Det er jo 4. desember vi snakker om :D Så koselig mamma du har! Og så kaldt det var, her var det bare -3 :v

Anonym sa...

Hahahahahhahaa! Det var -7,6 hos meg :O
Og det er en liten lykkedag, for norsklæreren er sjuk og vi skal se film i spansken :D

Sigrid..

Ps: Jeg veit ikke åssen jeg skal legge inn navnet mitt!:O kanskje fordi jeg ikke er bruker av noe av det som står under? :S

Elise sa...

Sigrid, du bruker noe av det som er under. Navn? :P
Tror kanskje 4. Desember er alles lykkedag jeg!